یادم کن

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

یادم کن گاهی که به دل دارم آهی
تو که از دردم آگاهی
یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من
بدون که به عشقت صادقم من
تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم
اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم
تا هستم با یادت شادم
آخه دل بر تو تو دادم
دیگه از غم ها آزادم
یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من
بدون که به عشقت صادقم من
تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم
اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم به انتظار ِ دیدنت
به لحظه ی رسیدنت
دل داره پرپر میزن ِ از سینه ام پر میزن ِ
ای چشمه ی حیات ِ من، فرشته ی نجات ِ من
شوق ِ نفس های منی
همیشه رویایی منی
یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من
بدون که به عشقت صادقم من
تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم
اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم عشق ِ تو در قلب ِ من ، هدیه جاودانست
برای زنده موندن ، قشنگ ترین بهانست
دوست داشتن تو مثل ِ ، عطر ِ خوش ِ بهار ِ
با تو نفس کشیدن ، پایان ِ انتظار ِ
یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من
بدون که به عشقت صادقم من
تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم
اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

یه روز بهم گفت : میخوام باهات دوست باشم آخه میدونی من اینجا خیلی تنهام بهش لبخند زدمو گفتم :آره می دونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام .

یه روز دیگه بهم گفت میخوام تا ابد باهات بمونم . اخه می دونی ؟ من اینجا تنهام بهش لبخند زدمو گفتم : اره میدونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام

یه روز دیگه گفت : میخوام برم یه جای دورجایی که هیچ مزاحمی نباشه . بعد که همه چیز رو براه شد تو هم بیا . آخه می دونی ؟ من اینجا خیلی تنهام . بهش لبخند زدمو گفتم :آره می دونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام

یه روز تو نامش نوشت : من اینجا تنهام یه دوست پیدا کردم اخه می دونی من اینجا تنهام .یه روز براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم : آره می دونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 7 دی 1389برچسب:,ساعت1:50توسط عاشق | |